wtorek, 1 listopada 2011

Różdżka

Moja obsesja na punkcie Harry'ego Potter'a jest na tyle duża, że postanowiłam zrobić sobie coś na kształt art-journala, w którym na każdej karcie będzie jeden z moich ulubionych cytatów z sagi 8)
Dużo pracy mnie czeka, bo cytatów jest sporo. Pierwszy z nich pochodzi z mojej ulubionej części, czyli "Kamienia Filozoficznego" (dokładnie ze strony 93 ^^)
Przy okazji forma pierwszej strony odpowiada wyzwaniu Liftonoszek


Wybieracie się na wieczorny spacer po cmentarzu usianym setkami świateł? Ja naturalnie tak!
lowe, Ola

5 komentarzy:

  1. nie wiem czemu wcześniej na Ciebie nie "naszłam" mega kreatywna jesteś i natychająca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Noomiy - naprawdę bardzo ci dziękuję ;) to wielce motywuje do dalszych działań!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zaczytywałam się w Harrym Potterze, chyba z 3 razy przeleciałam całą sagę:) Świetny pomysł z journalem z cytatami:) super wpis!

    OdpowiedzUsuń
  4. Agi ja przelecialam samą pierwszą część 27 xd
    ale może dlatego, że to jednak moja ulubiona

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że nie tylko ja jestem pozytywnie zakręcona na punkcie Harrego. ;) Super!

    OdpowiedzUsuń